Branding

01

ulimedia.ro

Branding

Toate elementele de identitate de brand vizuală sunt vehiculul pot fi livrate către publicul Dvs în orice format, pornind de la cele mai uzuale forme digitale sau print până la spoturi video complexe.

1. Research
Determinarea publicului țintă
Cea mai importantă etapă în elaborarea unui brand este cercetarea de marketing în care se identifică cu precizie audiența pe care va sta focusul comunicării.
O dată cu identificarea publicului, misiunea și mesajul companiei vor trebui elaborate pe stilul de comunicare și nevoile exacte ale publicului.

Cercetarea competitorilor – analizele SWOT și SMART (numai ONLINE)
Analizând felul în care este definită identitatea concurenței găsim cele mai bune oportunități prin care putem valorifica nișele existente piață.
Prin analizele SWOT și SMART evaluăm pentru tine cu claritate și precizie: specificul, performanța, relevanța, riscul, potențialul și obiectivele realizabile ale afacerii tale online.

Definirea misiunii brandului
Formularea misiunii brandului este o etapă prin care trebuie să treacă fiecare companie.
Generarea conținutului pentru mediul online, cât și în acțiunile tale offline determină valoarea serviciilor sau produselor oferite. Dacă sunt comunicate corect vor fi fundația unei comunități solide și unitare.
Misiunea definește scopul existenței companiei. De la identitate vizuală și slogan, mesaj și personalitate, toate acestea trebuie să se reflecte în misiunea brandului.

Vocea brandului
Este modul în care o companie alege să se adreseze publicului. Mai mult decât atât, el trebuie să fie fidel valorilor companiei și aliniat cu limbajul publicului său țintă.
Acesta poate fi formal sau informal, reflectă personalitatea și misiunea mărcii și te ajută să te conectezi cu publicul, să ai o prezență distinctă în piață
fiind liantul imaginii tale unitare în toate canalele de comunicare atât online, cât și offline.

Evidențierea punctelor forte ale brandului
A pune în evidență punctele forte ale unui brand atrage după sine beneficii importante cum ar fi: unicitatea, naturalețea, claritatea și sinceritatea în relația cu publicul țintă.
Rezultatele sunt o creștere semnificativă a satisfacției clienților, vânzărilor și atașamentului la brand.

Asimilarea completă a brand-ului în companie
Această etapă este permanentă și se reflectă în orice acțiune a companiei.
Brandingul este prezent în toate aspectele senzoriale și emoționale atât în exteriorul companiei cât și în interiorul ei.
Fie că pornim de la numele și logoul companiei, pe materialele tipărite sau în format digital până la aplicații mobile și comunicate de presă, “vocea brandului” este permanent prezentă atât în limbajul verbal cât și în cel nonverbal din comunicare.

2. Naming
De la branduri de produse larg consum până la cele mai exotice servici, numele brandului, produselor sau serviciilor este cea mai importantă etapa din procesul de construire al unui brand. Un nume potrivit poate asigura cel mai important pas spre succesul companiei, în schimb un nume greșit poate aduce din start eșecul acestuia.
Brand namingul este procesul prin care este ales cel mai bun nume pentru companie (implicit și produsele sau serviciile acesteia).
Cum stii că ai ales cel mai bun nume pentru brandul tău? Un nume bun actionează ca un diferențiator de bază care te face să fii cunoscut / recunoscut în piață si transmite natural mesajul în jurul căruia este construit brandul tău.
Transpunerea în comunicare a identificatorilor brandului tău într-un nume bun se realizează prin procesul de brand naming.
Numele brandului tău trebuie să fie: unic, ușor de reținut și comunicat, captivant și sa evoce asocierile relevante de brand cu conotații pozitive pentru publicul tau.
Reține! Oamenii cumpară doar lucruri care le inspire încredere și emoții pozitive!

3. Indentitate vizuală și Graphic Design
Cele dintâi imagini ale brandului, remarcate și apreciate, sunt:
– logo
– fonturi și culori
– stilul vizual
Impactul vizual creat trebuie sa fie unic, autentic, pozitiv iar mesajul astel transmis să fie apreciat de publicul tinta dorit.
Un chestionar creativ este un instrument special gândit pentru stabilirea riguroasă a obiectivelor dintre client și designer.
În funcție de cât de importantă este identitatea vizuală a brandului este necesar ca clientul să răspundă la 20 până la 50 de întrebări.
Cu cât răspunsurile date de către client sunt mai elocvente și detaliate, cu atât putem creiona mai exact designul optim al brandului.
Răspunsurile necesare sunt în legate de afacere în sine, de produsele sau serviciile oferite, dar și despre clienți, despre brandul actual și, bineînțeles, despre aspirațiile companiei.

4. Strategie branding
Fără o strategie care să răspândească povestea brandului tău, mesajul tău s-ar putea să nu ajungă unde trebuie, cum trebuie și când trebuie. Ca business-ul tău să fie poziționat corect și să fie pus în valoare la maxim este nevoie de un efort în termeni de marketing pe User Exeperience, Customer Experience, Funnel Conversion, SEO și Social Media.
Unde te promovezi este parte a brandului tău. Ce, cum și când comunici vizual şi verbal este parte a strategiei tale de branding, de asemenea.

5. Oferim toată gama de servicii de branding, brandul tău merită ce este cel mai bun pentru că este investiția cea mai bună, aceea de a investi în imaginea ta!

– Personal Branding
– Online Branding
– Brand Awareness
– Brand Loyalty
– Brand Equity
– Product Branding
– Geographical Branding (Cultural branding)
– Service Branding
– Corporate Branding
– Retail branding
– “No-brand” Branding

Un branding consistent şi strategic duce la o echitate a brandului puternică, asta însemnând că poţi adauga valoare produselor sau serviciilor ce îţi permite să ceri mai mulţi bani pe produsele tale.