Campanii de Publicitate Online

05

ulimedia.ro

Campanii Online

Specialiștii noștrii realizează pentru Dvs campanii complete și performante de promovare pe toate canalele de publicitate online.

Deși nimeni nu vă poate garanta 100% succesul unor campanii plătite de promovare, o agenție de publicitate performantă va sti întotdeauna cu mult mai multă precizie pe ce canale trebuie sa va focusați pentru a atinge performanțe maxime.
Aceste servicii sunt recomandate numai în cazul în care bugetele de publicitate sunt mari, deoarece experienta agentiei se reflectă direct și in rezultatele companiilor încă din prima luna de colaborare, eficiența acestora fiind evidentă cu adevarat.
De cele mai multe ori, rezultatele din bugetul de publicitate depășesc cu 100% ale unei agenții profesioniste decât cele ”in house” care sunt setate pe modul ”automat„ sau mai puțin profesionist.

Publicitatea online plătită reprezintă activitatea prin care este transmis un mesaj catre audienta dorita prin intermediul internetului folosind pagini web, bannere, anunțuri Google, social media, bloguri, advertoriale, newslettere, e-mail etc.
Aceasta are mai multe forme printre care:
– bannerele publicitare (websiteuri, social media, aplicatii mobile etc)
– anunțuri Google (search engine, YouTube, etc)
– publicitate contextuală
– blogvertising (articole pe bloguri)
– Influenceri Social Media (postări și story)
– Recenzii & ratings (Google Maps, Facebook, etc)
Spre deosebire de SEO sau publicitatea care nu este plătită, acestea următoarele avantaje:
– Livrare rapidă a publicității
– Targetarea folosind Inteligența Artificială (pixel conversions, funnels etc)
– Atingerea unor nișe specifice unde nu se poate ajunge decât prin publicitate plătită
– Segmentare si targetare a audienței foarte precisă (vârstă, sex, geolocație, limbă, afinități, reșea socială specifică, public specific, etc)
– Rată de conversie scalabilă, ușor de măsurat
– Percepție a brandului ca premium, pentru că este de preferat o imagine premium online decât una mai puțin profesionistă.

Principalele pentru care ai nevoie de o agentie de publicitate online:
Dacă ești în punctul în care ai decis că promovarea afacerii tale online este decisivă, atunci trebuie să ții cont de următoarele.

– Strategiile de publicitate
O firma de publicitate online profesionistă va începe întotdeauna cu o strategie bine definită, clară și complet măsurabilă.
Indiferent cât de agenția publicitate care oferă aceste servicii, aceasta va începe cu acest pas:
Ce poti face în mediul online pentru a promova afacerea, care sunt canalele si mijloacele prin care te poate promova.
Fiecare detaliu trebuie analizat în detaliu și fiecare posibil scenariu va fi luat in calcul. Trebuiesc foarte multe informații, foarte multă experiență, atenție si răbdare, dar la final totul va merita din plin.

– Experiența
Exista multe agentii de publicitate online în România, dar foarte puține au experiența de care ai nevoie.
Dacă ai de a face cu profesionisti, acest lucru se va simti in mod pozitiv in promovarea business-ului tau.
Vor fi folosite Google Search Console, Google Analytics, SemRush, ScreamingFrog, SimilarWeb (sau alte tool-uri specializate pentru SEO), vei primi rapoarte (la orice oră) foarte interesante pe întelesul tau, iar toate noutățile în domeniu nu le sunt străine.

– Costuri mai mici și rezultate mai bune
Apelând la o agenție profesionistă, ai parte de costuri mai mici atunci cand EXTERNALIZEZI prin angajarea unei agenții de marketing online, decât daca ai avea propriul angajat sau departament care sa se ocupe de acest aspect.
Aici plătesti doar serviciile de care ai nevoie, scalabil fie costuri fixe sau procentual, dar mai ales ai garanția că primesti ceea ce ai plătit, indiferent de situatiile neprevazute care pot aparea.
Dacă ai avea propriul angajat costurile cu acesta ar fi mari, ai avea nevoie de un departament specializat pe content marketing sau grafică specializată, de experiența unui grup de oameni pe care nu îi ai.

– Un text ți imagini mai bune pentru afacerea ta
Se spune mereu că la început a fost cuvântul, un text bun face aproape totul, și este cât se poate de adevărat. O astfel de agenție are experiență și va sti cum să creeze o ”poveste” astfel încat afacerea ta să prindă la public și nu să fie doar informativă.
Este nevoie de multă răbdare dar mai ales de talent în domeniu, pentru că rezultatele nu se vor vedea niciodată de la început, însă cu timpul vei fi convins că ai facut cea mai bună alegere din prisma rezultatelor obținute.

– Totul la un loc
Atunci când apelezi la o agenție specializată, ești conștient că de fapt toată echipa specializată în marketing online lucrează pentru tine, și nu este nevoie sa cauti un specialist pentru fiecare etapă specifică.
Pentru ca este vorba de o echipă, vor fi multe idei pentru promovarea afacerii tale iar tu ai nevoie de cele mai bune dintre acestea și nu să se experimenteze pe tine.

Ce este de făcut?
Puteti sa incepeti sa studiați intens publicitatea online și sa intelegeti ce înseamnă intreg mecanismul (aceasta v-ar lua câțiva ani buni cu costurile de rigoare) sau puteți alege o agenție de publicitate online, decizie care din punctul nostru de vedere este cea mai bune din mai multe motive:
– Economisiti timp și bani
– Lucrați cu plăcere cu profesioniști
– Evitați problemele și crizele de imagine
– Puteți să aveți o imagine EXACTĂ a pieței în care activați
– Folosiți cele mai avansate și eficiente instrumente de publicitate online
– Beneficiați de creativitate maximă, nu vă limitați la un simplu angajat (directoarea de marketing, PR, recepționista, băiatul de la IT, graficianul, webdesignerul etc)

O afacere online implica un proces de reiventare continuu, motiv pentru care o agentie de publicitate online vine cu un Know-How mult superior care sa va ajute sa obțineți un avantaj competitiv cu concurenții Dvs.
După ani de zile in acest domeniu, o agenție de publicitate online vă poate spune cu exactitate încă de la inceput ce canale de comunicare vi se potrivesc și care este rezultatul pe care îl puteți îl puteți obține 100% măsurabil.
Mai mult decât atât, permanent vom veni cu sugestii care sa vă crească afacerea semnificativ afacerea din prima lună, dar aceasta crestere depinde si de managementul Dumneavoastra cât și capacitatea organizației de a asimila digitalizarea acesteia.
Pentru a intelege cum să abordezi strategia de promovare, trebuie să efectuăm un research ONLINE complex prin care vom identifica indicatorii cheie de performanță în funcție de fiecare afacere în parte, analizăm concurența și planificăm cum vom implementa strategia.
Este foarte important sa executăm acești pași foarte bine în prima parte, pentru a ne asigura cp vom obtine rezultate si vom atinge obiectivele de către Dvs.