Graphic Design

03

ulimedia.ro

Graphic Design

Toate elementele de identitate de brand vizuală sunt vehiculul pot fi livrate către publicul Dvs în orice format, pornind de la cele mai uzuale forme digitale sau print până la spoturi video complexe.

– Grafica de bază: logo, grafică vectorială, prelucrare imagini şi fotografie digitală. Realizare de identitate vizuală de produs / brand
– Grafică online: Cover image social Media, bannere website, content imagini web, grafică social media
– Grafică print: cărţi vizită, foi antet, legitimaţii, ecusoane și card access personalizate, plicuri personalizate, facturi personalizate, mape
– Materiale printate: cataloage, fluturaşi publicitari (flyere), postere, pliante & pinpoint, broşuri, invitaţii de toate tipurile, felicitări
– Grafică indoor / outdoor: stickere, bannere, mash-uri, roll up-uri, , reclame luminoase, panotaj stradal, standuri de prezentare
– Grafică pentru produse: etichete, ambalaje, manuale, pungi personalizate şi orice altă creaţie grafică cu scop publicitar
– Grafică obiecte promoţionale: pixuri, căni, brelocuri, magneţi, calendare, brichete, stick-uri USB, mousepad-uri, textile, umbrele, agende personalizate
– Video: Spoturi publicitare, video preroll/endroll, animații video, storyboard
– Proiecte arhitectură: Design interior și exterior imobil

În funcție de amploarea și complexitatea proiectului de identitate vizuală, la solicitarea clientului se poate realiza un Manual de Identitate Vizuală.
Manualul de identitate vizuala este pachet recomandări clare care se aplică elementelor vizuale pentru a oferi unitate, coerenta si dezvoltare in timp a brandului. Daca o firma nu are o identitate vizuala clara si unitara, atunci nu se va deosebi de alte firme in mintea consumatorilor.
Ce cuprinde un manual de identitate vizuala? Manual de identitate vizuala are rolul de a preîntâmpina utilizările eronate ale elementelor de identitate vizuală a unui brand pe diferite materiale tipărite sau digitale, atât în ceea ce privește dimensiunea, proporțiile și componentele grafice, cât și cromatica. Este esential sa ai un manual de identitate vizuala imediat de la momentul logo design sau nume firma si completat pe parcurs ce procesul de identitate vizuala se definitiveaza.